Randuri rupte din suflet

vineri, 7 iunie 2013

Intre anotimpuri

Printre ganduri am pierit intr-o zi de vara...Din al meu trup fluturi s-au desprins ...pe-o campie verde au inceput sa zboare. Pe-o campie verde,printre flori si-au luat zborul,printre miresme de flori.....M-am trantit pe iarba verde,printre firele de iarba ce-mi mangaiau obrajii...si lacrimi curg,de dor...si soarele mi le usuca cu-a lui caldura si nori trec pe deasupra-mi tindandu-mi putina umbra racorindu-mi sufletul de arsita verii.
Ridic palaria alba si mi-o pun pe crestet cu privirea atintita-n zare ,ma ridic!
Si-n fata mea ca-ntr-o pura vedere o oglinda se-arata....Si cu pasi timizi m-apropii....rama-i aurie-mi capteaza privirea. In fata ei stau neclintita,iar amintirile ma napadesc. Pe-un covor de frunze-mi stau picioarele,cu-o pereche de pantofi de-un rosu pur,cu-o rochita pana la genunchi si-n mana zace jucaria uitata-n podul vechi pe sub obloane...Timpul s-a scurs prea repede,si-am crescut...nu stiu cand!
Cu pasi marunti si siguri incep s-alerg....si alerg,uitandu-ma-napoi cu-atata regret...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu