Randuri rupte din suflet

joi, 5 decembrie 2013

Noapte nostalgica

Si gandul meu zboara in plina noapte la tine.Nu ma pot abtine sa nu ascult melodia noastra. Si versurile melodiei in minte imi rasuna si dorul ma imbratiseaza,fiorii lui simtindu-i...
Sunt lucruri in viata de neinteles,de unde vrei sa evadezi si doar imaginatia iti poate creea o portita de evadare.Astazi sunt nostalgica si amintiri se deruleaza in fata ochilor mei ca pe-un diafilm...
Cand mi-e dor de tine iti scriu! Cand mi-e dor de vocea ta,o caut sa o ascult.Cand mi-e dor de ochii tai ii caut sa-i privesc.Cand mi-e dor de tine,te caut sa te imbratisez. Caut refugiul in sufletul tau.
Si-o vioara trista gandurile-mi adoarme cu capul rezemat de perna,gandul meu la tine-n vis vrea s-ajunga!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu