Randuri rupte din suflet

sâmbătă, 21 aprilie 2018

Ai plecat

M-am intors candva in timp,la casa cea cu prispa inalta si speram sa te revad,macar in imaginile amintirii...Si-ntr-un colt de geam spart,un paianjen face-o panza...de atata amar de vreme,am sperat ca ai sa revii...
Si m-am asezat la umbra,pe scarile ce scartaiau a jale...si sufletul si ochii mi-s acum iar plini de lacrimi...
Si-n ochii sufletului meu,imi amintesc ca d imi spuneai,cat de mult tu iti doreai,o iubire din povesti.
Timpul insa nu ne iarta si tu te-ai grabit sa pleci...n-ai vrut insa niciodata ,tu cu tine sa ma iei...
Dar cu o urma de speranta,eu tot sper sa te
revad,sa te intorci din nou la mine si in brate eu sa-ti sar...Imi lipsesti atat de mult si un gol mi-ai lasat,sa il umplu fara tine ma tot chinui de cand tu ai plecat...tu esti tot ce mi-a ramas...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu