Randuri rupte din suflet

joi, 12 noiembrie 2020

Uleiuri doterra

#cristale #uleiuri #vibratie #recunostiinta 
Din experienta mea, în momentul când sunt stresata, ma framanta ceva, sunt agitată stomacul meu începe să doara. Am constatat din întâmplare acum câteva luni după ce am aplicat Tamer și Zengest pe abdomen , am simțit să pun Acvamarinul fix pe zona unde ma durea. În 20 de minute sunt ca noua, de fiecare dată. Am inceput sa ma documentez și am testat și alte combinații de uleiuri și cristale, printre care:

Creare, memorare- Jad, cuarț (Intune,Console) 
Vindecare-cuart , citrin, rodonit (Intune) 
Alergii -zirconiu (lavanda, Lemon, peppermint)
Anxietate -cuarț, agat, lapis lazuli (forgive, peace, lavanda) 
Articulații -acvamarin, cuart ( wintergreen, deep Blue, lemongrass)
Dureri de cap- agat albastru, ametist ( Past Tense, peppermint, balance) 
Glanda tiroida- cuarț transparent, lapis lazuli ( Smirna, frankincense, lemongrass, Basil) 
Sistem imunitar -cuarț (on Guard, Lemon) 
Par -malahit ( cedarwood,rozmarin) 

M-a inspirat Judith lukomski , am inceput sa fiu fascinată de terapia cristalelor în combinație cu uleiurile ,fac o treabă minunata <3  poate este inspirație și pentru alte persoane care rezonează cu aceste cristale <3



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu