Randuri rupte din suflet

duminică, 22 septembrie 2013

Nu le vei auzi,dar intr-o zi le vei citi

Si-as vrea sa ma pot trezi dimineata si sa stiu ca totul a fost un cosmar...dar fiorii reci ce ca pe niste ghiare le  simt in spatele meu nu-mi dau pace si din somn sa ma trezesc...Ochii mei disperati pe tine te cauta,iar tu nici nu-i poti vedea,ochii tai pe tine te cauta,iar tu nici nu-i poti vedea,ochii tai sunt acoperiti de mana ei...Te strig si tu nici nu intorci capul,vocea ei este mult mai puternica si mintea-ti intuneca.
Si-as vrea ca lumina ochilor mei privirea sa ti-o spele,sa vezi ce n-ai vazut...s-au scurs anii ca-ntr-o clepsidra si i-ai pierdut,nisipul spulberandu-se in vant...si-ai vrea sa-l poti aduna,inapoi sa-l ai macar pentru inca o zi,dar...ai realizat ca totul e in zadar.
Zilele-au zburat ca foile din calendarul din perete si batranetea si-a pus amprenta pe chipul tau crestat de timp...ma uit,dar nu te recunosc...oare tu ma cunosti? lacrimile m-au innecat si-un ocean din ochii mei s-a format,de dorul si din lipsa ta.
Amintiri cazute in adanc au ramas putine clipele pe care tu mi le-ai acordat,au fost putine dar..le-am uitat. Ma doare...un suflet pierdut pe-o corabie in larg,clipele se scurg si mana ti-o intinzi ,franghia s-o apuci,sa ma readuci la mal...totul e pierdut pe fundul oceanului. O viata zace,amintiri spulberate din rautate si-n urma mea nu raman decat niste strigate disperate.Unde esti oare? 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu