Randuri rupte din suflet

miercuri, 8 august 2018

Vis de cristal

S-au scurs pana acum cateva zeci de clipe pe care noi le-am trait impreuna si printre clipele ce se scurg intr-o clepsidra,dragostea noastra adie...Luna vegheaza peste noisi stelele de azur sclipesc fara incetare la geamul nostru din odaie...si zorii ne gasesc din nou imbratisati,cand glasul tau dulce si cald ar vrea sa ma trezeasca,te lasi din nou cuprins de mirosul imbietor al cafelei de dimineata...Ma pierd usor prin ochii tai somnorosi ai diminetii si prin ochii tai se cobor ingerii din visuri...Si-ai tresarit asa usor cand mana mea iti mangaia linistitor parul...
Si-n visul tau se asternuse o liniste asurzitoare...prin culori de curcubeu se asterne usor apusul...Din valuri albe de matase,soarele usor se-agata de bolta cristalina ce cu multa dragoste picteaza iubirea noastra.
Destinul meu esti tu iar timpul e de partea noastra. In tarmurile ca cerneala fosnesc valurile marii si-n briza ei petalele rosii ale florii usor pe mal se rostogolesc. Totul este atat de dulce ca nu vreau sa te trezesc...Si-n.visul meu te-am luat cu mine,o viata sa traim ca in povesti...nici n-am indraznit sa te trezesc ,mi-e de ajuns sa te iubesc. Te-am privit,tacut,invelind trecutul cu petalele de trandafir...Povestea noastra eu o.scriu cum.o faceam candva de mult,pe frunzele teilor batrani,ca versurile sa ramana,vantul sa le duca pana sus in varf de munte ele-n doina sa ramana...

2 comentarii:

  1. Ești visul și împlinirea mea, sufletul meu plânge de fericire știind că si-a găsit aleasa,te iubesc și te voi iubi acum și pentru totdeauna

    RăspundețiȘtergere