Randuri rupte din suflet

marți, 4 septembrie 2018

Prietenie...

Daca mi-ar fi spus cineva ca viata este ca un labirint,cu iesiri si usi inchise,nu l-as fi crezut...la fel se intampla si cu oamenii,unii te iubesc prea mult,altii te tradeaza si asteapta sa te injunghie la fiecare pas,aruncandu-ti bucati de cioburi sparte sub talpi...
De ce alegem varianta cea mai simpla,sa facem rau,in loc sa facem bine?
Am alergat la tine si m-ai primit..inchizandu-mi usa sufletului tau...am inteles atunci ca nu mai era loc pentru mine...ai plecat fara sa ma astepti...fara un raspuns in urma ta...
Ai plecat atat de usor,incat nu am avut timp sa realizez,ca am ramas undeva in urma ta...ploaia cadea cu atata amar iar in mintea mea rasunau cuvintele tale...un adio stins printre lacrimile din adancul tau..un adio mut,fara cuvinte...curajul tau de a le spune a pierit odata cu decizia ta gresita de a te urca in alt tren...oare destinatia ti-o stii?
Am invatat ca in viata prietenii iti sunt alaturi doar cand zambesti,cand totul este perfect...iar daca din ochii tai,lacrimile se rostolesc,atunci isi vor lua lucrurile si se vod urca in primul tren,disparand fara urma...povara este prea grea..
Prietenie...azi ai gust amar!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu