Randuri rupte din suflet

marți, 4 septembrie 2018

Floare de gutui

M-am indragostit de tine,floarea mea de gutui...toamna la fereastra mea va bate iar. Si asteptam ca tu sa vii...sa-mi asterni din nou covor fosnitor din frunzele tale aurii. Adu-mi in suflet culorile si minte-ma ca este primavara tarzie din mintea mea,floarea mea de gutui!parfumul tau se stinge si-n palme cuprind uitarea ramanand cu amintiri...ma pierd si eu odata cu frunzele ce mor si zbor in vant...marea parca m-ar chema cu dor...si hoinaresc in ploaie,cu picuri de lacrimi reci m-alint,si-ncerc sa sterg urma tristetii de pe chipul meu...
Si-n gramada de frunze ce in vant plutesc,eu astept sa te zaresc,dar am pierdut lupta cu toamna si este tarziu sa-ti mai vorbesc...te-astept sa vii din nou la primavara,floare de gutui...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu