Randuri rupte din suflet

vineri, 21 iunie 2019

Pentru tine,totul

In puritatea iubirii mele te simt atat de aproape de sufletul meu...intre cer si pamant ne desparte doar un pas...intre mine si tine drumurile albe de dor rup tacerea pierduta...mi-e dor sa te tin de mana,sa o pun pe pieptul meu sa-mi simti inima care bate in ritmul ei lenes...pe buze sarutarea ta fierbinte o astept,dimineata in zori,cand soarele crapa din nori...si langa geamul intre-deschis greierii dau concertul cuvenit...noaptea asta vreau s-o imparti cu mine,floarea mea din miez de vara...macul meu rosu si-o speranta...nu plange, iubire..aud printre cantul greierilor...picteaza-mi astazi labirintul iubirii tale cu picurii de roua,poemul fluturilor din matase colorata...te chem sa adorm la tine in brate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu