Randuri rupte din suflet

luni, 11 martie 2013

Timp egoist

Cine crezi ca joaca rolul important si decisiv oarecum pentru mine? Care-mi frunzareste si rascoleste destinul meu?Cine se-agata de fiecare clipa decisiva din a mea viata?Cine e responsabil de trecut,de prezentul si viitorul meu? Timpul...acum in aceste clipe e egoist si rau...M-amageste uneori zambind fatarnic fiind partasul dorintelor si viselor mele...da din cap si-aproba deciziile mele,dar totusi imi pune palma pe fata mea si-mi arata cu un simplu gest ca inca nu e "timpul"...Mi-a luat amintiri, mi-a luat iluzii,mi-a rapit prieteni,mi-a ingropat trecutul si cu toate astea nu sunt suparata pe el...Isi face datoria de mare invingator...Si tot el mi-a presarat bucati de aur,prefacut in praf de stele,aurit,parul impodobindu-l dar acum, dupa atata timp s-a reintors sa-mi i-a aurul si-n loc sa-mi presare picaturi de argint....Mi-a rapit din anotimpuri si anii la loc mi-a dat in schimb...tot ce-a fost frumos si vesel s-a grabit a-mi risipi. Si cu fiecare clipa ce-a trecut pe langa mine,pe-ai mei umeri goi si fini, mi-a trantit pe umeri plumbul egoist,dusmanosul! Ochilor ar vrea splendoarea mea sa o ia,doar pentru ai lui ochi,care vesnic nu s-arata,umbra genelor  ascund...si-o alta culoare-n schimb tot timpul raspunde pentru acest dar dat la schimb...si doreste frumusetea dansu-mi la schimb unele urme lasate-n timp,pentru el sa fie vesnic tanarul egoist...!

Un comentariu: