Randuri rupte din suflet

miercuri, 3 aprilie 2013

Captiva-n colivie

Privirea mi-e fixa...iar obiectul vizat nu este altul decat...un simplu ceas.Bratara lui,din cateva zale,prinse una de cealalta nu-mi pare altceva decat o insiruire de zile,iar de ele ne legam noi...printr-o simpla si grea asteptare.Orele desenate in interiorul sau ne numara zilele...iar secundele zboara efectiv...
Azi nu m-am simtit decat un simplu prizonier ingradit printre niste gratii de fier ale unei simple colivii ce ma tine captiva intre gratii,iar eu nu sunt altceva decat simpla pasare a cerului...cand portita va fi larg deschisa,am sa zbor...si zborul va fi lung si anevoios,cu aripile intinse catre cer voi zbura,iar prin aripile de matase vantul ma va mangaia...si-n sunete de vioara ma voi inalta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu