Randuri rupte din suflet

marți, 23 aprilie 2013

Ganduri

Am ramas undeva pierduta-n ganduri...cu lacrimi in ochi incerc sa privesc increzatoare la drumul ce se-asterne in fata mea. E multa liniste...mult prea multa liniste...Astept...macar o boare de vant printre geamul intre-deschis sa miste lin perdeaua. Totul este in neclintire...Doar gandurile-mi zboara...si din cand in cand cate o pasare strapunge linistea cu cate un tril. Clipele se scurg,nici ele nu stau pe loc dar in ochii mei par ca nu se mai termina de scurs, ca nisipul din clepsidra. Recitesc randuri de mult scrise si-mi trezesc amintiri...
Privirea imi ramane blocata asupra canii de cafea...ce-i de vazut?Caut albul canii in adancul ei,dar este imposibil,negrul este mai puternic si-acopera totul in jur pana la coada. Sorb din cand in cand din ea dar privirea mi-e tot acolo.
Raze de soare printre perdea s-ascund. Umbrele pe farfuriuta canii se-astern...Mi-e dor....si din dorul meu, din privirea mea iau nastere pasari ce zborul si-l iau....si-n urma lor raman eu cu-ale mele ganduri dar schitand un zambet in urma aripilor lor...sunt doar simple pasari in zborul lor de visator!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu