Randuri rupte din suflet

marți, 2 aprilie 2013

Dor viu

La lumina becului,umbrele pixului se rasfrang pe-al meu caiet si mintea-mi fuge...Sunetele muzicii imi patrund adanc in suflet...si ma fac sa te simt si mi-e dor de tine,retraiesc clipele ce s-au scurs ,dar prea repede au trecut...Uneori nu mai pot sa astept,rabdarea mea ma incearca crunt uneori,si-as vrea macar pentru o clipa sa te simt,iar...si iar. Si-mi privesc chipul imperfect ce reflecta-ntr-o oglinda si resimt emotiile si privirea mea pierduta-n ganduri se umple de lacrimi de dor si rataceste in miez de noapte in visele tale sper s-ajung...
E greu sa scoti imaginile mintii pe-o foaie de hartie,necolorate,lipsite parca de sentiment,dar daca citesc cuvant cu cuvant,am cusut cu fir de aur tesut din inima mea,incepi sa simti parfumul imbietor,cata emotie ascund aceste randuri rupte din suflet,sunt clipe pe care eu le retraiesc.
Esti ingerul meu ce-mi umplii ziua cu raze de soare chiar si-atunci cand afara sunt nori,norii nu acopera cerul cand esti tu in preajma mea,vantul nu ma doboara atunci cand ma tin de mana ta,nicio teama nu-si face lor in sufletul meu cand te simt,lacrima nu-mi curge din ochi cand te vad pe tine,inima mea nu inceteaza sa bata,bate doar pentru tine...iar sentimentele puternice pe care le pastrez cu grija in inima mea nu vor disparea niciodata.
Azi te-astept langa mine mai mult ca oricand,vreau sa-mi stai in fata mea,vreau sa-auzi inima mea cum bate...
Copil in suflet am fost si-am ramas cu emotie in al meu glas atunci cand pe tine te-aud...iar clipele cand tu nu esti pe tine te caut...umbra se-asterne pe-a mea frunte iar boabe de roua cad intr-una ca'ntr-o ploaie de vara ce lacrimi ascund.Cu fiecare zi ce vine clipele vreau sa le grabesc pentru a fi langa  tine,fara tine pasul meu curge lent...ascunzandu-ma printre nori pana si ticaitul inimii mele in piept se-ndeseste de dor...Uneori mi-e atat de dor incat imi pare ca s-ar scurge pana si ultima clipa ,dar forta inca exista pentru ceea ce urmeaza si lacrima sub zambet o ascunde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu