Randuri rupte din suflet

marți, 30 aprilie 2013

Ingerul din marmura

Stiu ca...in sufletul unui artist este o lupta continua intre realitate si imaginatie si mai stiu ca in sufletul meu aceasta pasiune a culorii e vie cu toate ca pasii mei s-au indepartat usor,usor de aceasta frumoasa lume. Nu am cum sa las in urma valul de culoare,n-am cum sa nu privesc lumea cu alti ochi,sufletul mi-e tot inundat de magia culorii...Nici nu poti explica ce simti atunci cand incerci sa dai viata unei foi...este inexplicabil la fel ca atunci cand cuvintele sunt de neinteles cand sunetele muzicii iti patrund pana-n adancul sufletului si ratiunea vorbeste in locul tau si asculti ecoul ce-ti rasuna pana-n adancul mintii tale...Am inchis ochii,iar imaginatia nu-mi da pace,in ochii mei,in spatele genelor inchise si amortite de somn,vad culorile intr-o fantasma...si-am vazut lumea pe care am pictat-o,pe-o panza goala,pe-un simplu sevalet,am desprins o simpla pagina eliberand-o din a mea imaginatie...Azi am invatat ca fiecare strop de culoare indulceste viata si are o semnificatie pentru tot,la fel cum si pentru tot exista o explicatie...si tot gandul meu se rezuma doar la un simplu citat:

"Am vazut ingerul in marmura si am scluptat pana l-am eliberat..." M Buonarroti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu