Randuri rupte din suflet

miercuri, 6 februarie 2013

Azi vorbesc la trecut

In amintirea bunicului meu...
Uneori mi-e dor de ce-a fost. M-as intoarce in trecut sa-i regasesc pe cei dragi. Mi-e peste puterea mea sa inteleg unele lucruri.Cu toate ca durerea de cap a pus stapanire pe mine nu pot sa nu scriu si astazi ceva. Mi-e dor de amintirea ta. Ai plecat prea devreme,ai plecat cand nici nu m-asteptam. Moartea nu intreaba niciodata.Mi-ai luat cu tine o bucata din al meu suflet si-ai lasat in loc doar un suflet gol si o amaraciune greu de suportat. Mi-as dori sa te simt din nou,dar stiu ca este in zadar.Oricat de tare as zbiera nu ma vei mai putea auzi,oricat de mult te-as cauta nu te voi mai gasi,oricat de mult m-as ruga nu ma voi mai putea intoarce in timp. De ce mi-ai lasat doar poza ta? De ce nu vrei sa-mi vorbesti acum? Sti tu oare cat de mult imi lipsesti? Sti tu oare cat de greu imi este acum?Stii tu oare cat stres si emotii am in suflet acum?Am ramas singura,intre 4 pereti, tu n-ai mai venit sa ma imbratisezi dupa atata timp azi s-au facut 14 ani de cand te-ai stins. Te-am visat,erai asa cum te stiu,neschimbat. Sti,am vrut sa vin cu tine,era poate tot ce-mi doream la acel moment de dorul tau si m-ai zgornit de langa tine spunandu-mi ca n-am ce sa caut acolo cu tine si-ai disparut de frica sa nu ma leg de tine. De-atunci nu te-am mai vazut...N-am sa pot uita niciodata cum tineam mana mea in palma ta,n-am sa uit cand mi-ai spus sa nu plang ca vei fi acolo in stele undeva si-n fiecare noapte vei fi la geamul meu. E adevarat,la geamul meu chiar e steaua ta,dar nimeni nu va inlocui dorul meu pentru tine,nici macar acea stea.Daca te-as putea scoate din poza inapoi as face orice mi-ar sta in putere,nu-mi pot vindeca acea rana deschisa in al meu suflet,odata cu tine mi-a disparut si sustinerea cea mai mare pe care-o aveam din partea ta. Pentru mine ai ramas acel vesnic luptator,un mare invingator. Ai luptat cu boala,pentru mine,pentru a fi din nou impreuna,chiar tu spuneai,iti mai amintesti? Dar nici n-am mai ajuns pana la tine,ca ai fost atat de grabit incat ai plecat fara sa-ti iei macar adio!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu