Randuri rupte din suflet

joi, 7 februarie 2013

Intelepciunea nu are limite...

Se spune ca intelepciunea vine in sufletele oamenilor atunci cand invatam sa ascultam cuvantul Lui. Am invatat ca orice lucru oricat de mic si de  neinsemnat ar parea el trebuie sa invatam sa-l cinstim. Nu odata m-am pus in locul unei maicute batrane. M-am vazut de multe ori in aceasta ipostaza stand pe-o banca la umbra undeva inafara casei,la o strada,vazand chipul oamneilor trecand...Timpul schimba trupul si lasa urme adanci, dar sufletul este imbibat cu intelepciune culeasa de-a lungul timpului. Parca ma vad...la o varsta mult inaintata,alergand acum prin acest timp infinit,intr-o zi de duminica, urmaream cu privirea fiecare om ce-mi trecea prin fata mea. In ciuda varstei (de 80 de ani), de cate ori trecea cineva ma ridicam in picioare...chiar si cand copii imi treceau prin dreptul meu... Un om a vazand gesturile  s-a asezat langa mine si m-a intrebat:
-Maicuta, am observat ca de cate ori trec oamenii prin fata mata te ridici si ii saluti cu respect,dar pe copii de ce ii saluti ridicandu-te in picioare?Este de datoria lor si prin educatia primita sa va respecte...
-Adevarat! dar si copii sunt facuti dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu...iar eu sunt datoare sa-i respect,cinstindu-i pe ei  il voi cinsti pe Domnul Isus!
Oameni buni,trebuie sa intelegem ca toti avem o inima si un suflet,iar toti suntem egali in fata lui Dumnezeu.De ce ne uram intre noi? De ce purtam ura si dusmanie intre noi? De ce vrem raul aproapelui nostru?De ce nu ne ajutam la ananghie?Oare e atat de greu sa intindem o mana de ajutor celor care are nevoie de noi?Daca noi nu putem ierta...Dumnezeu cum gaseste puterea sa ierte toate lumea si sa treaca cu vederea relele lumii? Vreau sa intelegeti ca  fiecare om are o parte lasata de El pentru a putea infrumuseta lumea. Vreau ca prin putinele mele cuvinte sa va fac  sa intelegeti ca noi toti suntem la fel. Ingrijiti-va de suflet, viata-i trecatoare si ne vom trezi ca n-am adunat nimic din asta viata pentru ca nimic nu este vesnic decat insasi sufletul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu