Randuri rupte din suflet

vineri, 1 februarie 2013

In urma visului

Si-ute asa s-a mai scurs o zi...soarele a mai apus pentru inca o noapte,iar luna pare-a rasari. Stau si ma gandesc la multe lucruri,azi te-am simtit mai aproape de sufletul meu. Azi inima mea plange dupa tine...Privesc la pasii lasati in zapada,parca sunt in pereche acei pasi,dar la o privire mai atenta sunt pasii mei facuti in doua drumuri diferite,un fel de dute-vino al unui om ce n-are stare si cotorbaie continuu...inca n-am ajuns la tine,dar maine voi ajunge.Ce frumos se ascunde soarele printre copaci,e obosit si el dar inca adormit in aceasta perioada pare ca nu ne-a uitat si-si mai arata dintii cateodata.Totul in jur e in nuante de crem ce-ti odihneste privirea. Si m-am trantit in zapada alba si cu privirea-n cer ,ma uit in zare dupa cate-un nor. Umbrele se joaca prin preajma mea si par a se ascunde de mine si asteapta sa le caut cu privirea,dar in curand nu le voi mai gasi,se duc pe rand pe rand la culcare. Soarele a apus. E o atmosfera de vis intr-o pura realitate...si stiu ca in cateva ore ai sa vi in vis la mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu