Randuri rupte din suflet

sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Nu renunt

Sunt momente si momente,uneori esti atat de fericit,alte ori esti trist,alte ori te crezi un om puternic si nu vrei sa crezi ca oboseala te-ar putea rapune si nu vrei sa accepti o infrangere,si crezi ca tu esti mai puternic decat tot ce este in jurul tau,pur si simplu refuzi sa crezi. Vointa mea este peste limite, chiar peste mine si ma depaseste. Uneori vreau sa demonstrez mai mult decat pot duce,dar oricat de rau mi-ar fi nu cedez pentru ca undeva in sufletul meu mai e un strop de putere si il simt atunci cand mai am nevoie de acel strop cu ultimele puteri il sorb. Uneori te simti ca la cursele de alergat...alergi pana simti ca nu mai poti si cazi pe branci,dar nu renunti si cu ultimele puteri te tari pe coate,pe genunchi,pe burta numai sa treci  linia de sosire si cu ultimele puteri ridici o mana tremuratoare dupa ajutor si cu ochii in lacrimi plangi spunandu-ti sufletul ca "ai reusit!" si esti considerat invingator! Nu renunt! Nu vreau sa am statut de invins, n-am pierdut lupta cu viata pana acum niciodata si as fi dezamagita. Doamne, Tu care ai fost langa mine si mi-ai ascultat fiecare gand,mi-ai simtit fiecare lacrima care mi-a curs pe obraji,care mi-ai simtit fiecare fior si urma de raceala de pe pielea mea, fiecare fior de gheata al fricii mele,care mi-ai vazut adancul ochilor mei intr-o panica si-o debusolare pierzandu-mi ideile in fata lor,nu ma lasa sa ma pierd in bratele stresului si-al oboselii care ma urmaresc pentru a ma prinde in capcana lor. Ajuta-ma sa trec linia de sosire,stiu ca ma astepti la capat si pentru multumirile mele,pentru respectul meu,pentru tot ce simt in sufletul meu, am sa ma zbat si-am sa merg si pe genunchi si pe coate si pe burta taras mi-as scoate si inima din pieptul meu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu