Randuri rupte din suflet

luni, 14 ianuarie 2013

Alta dimineata

Ma frang pe zi ce trece simtind cum se deschid fluturi din sufletul meu zburand cu cate-un gand...Cu fiecare zi ma grabesc in mijlocul timpului s-ajung...Numar zilele si nopti de-a randul pana te voi gasi. Mi-e atat de dor de tine,mi-e dor sa ma pierd in lumina ochilor tai senini ca verdele crud al ierbii primavara devreme,sa-ti simt mana ta pe umarul meu,mi-e dor de vocea ta ce-mi rasuna si acum pana-n adancul mintii mele ce-mi soptea vorbe dulci pana in zorii zilei. Te-ai stins ca o stea ce paraseste cerul si-si ia ramas bun de la lumea ei,te-ai risipit ca fumul de tigara in negrul noptii imprastiat de vant, ai disparut precum nisipul de pe mal in ape,de ce mi te-a raspit iar? Noapte senina adumi-l inapoi,de ce mi te fura din brate neincetat?Am un singur raspuns la aceste intrebari: " e dimineata iar".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu