Randuri rupte din suflet

joi, 24 ianuarie 2013

Simplu..asta simt acum!

Ascult un refren de cateva zile si parca ma face sa traiesc printre sentimente,printre sperante incep sa-ti aud vocea, sa-mi rasune cuvintele tale in mintea mea...E alta zi si ma trezesc,deschid ochii sa vad lumina zilei si printre gene vad poza de pe telefonul meu... Asteptarea ma omoara pe dinauntru de multe ori,dar stiu ca pot,pot sa rabd in fond trebuie sa ma gandesc ca acea decizie a fost a mea, nu stiam la acel moment ce se putea intampla si inca odata fara voia mea rabdarea mi-a fost pusa la incercare. Cum as putea eu explica starile si sentimentele mele printr-un simplu pc si-un cablu de retea? Exact e imposibil si nu prea! Prin cel mai frumos mod am incercat sa-mi despic inima in doua si sa las la vedere tot ce se afla inauntrul meu. Si-am reusit....am reusit sa exprim sentimentele printr-un creion,dar ele nu se simt asa cum le simt eu... Si afara inca e zapada si inca este frig dar corpul meu nu tremura de frig,tremura pentru simplul fapt ca nu mai am rabdare si-as vrea sa ma pierd in  bratele lui,vreau ca timpul sa treaca mai repede...uneori timpul m-asculta si clipele se scurg dar tot nu e suficient de repede...Si raman cu privirea atintita intr-un calendar de hartie facut special pentru a-mi mai ridica din moral si tai fericita cate o zi si mi-e sufletul bucuros cand vad ca s-a mai dus o saptamana.....nu ma intrebati de ce ma simt asa! pentru simplul fapt ca asta simt eu si nimic nu e de explicat,tot ce simt eu,sunt sentimentele mele, sunt trairile mele sunt dorintele mele si eu il vreau pe el! Il vreau pe el si nimic mai mult. Nu imi pasa efectiv de nimic altceva....nu fac decat sa astept sa mai treaca inca 3 saptamani asa cum s-au dus si pana acum si-astept cu nerabdare ca visul meu sa devina o realitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu