Randuri rupte din suflet

miercuri, 23 ianuarie 2013

Om modest

Nu sunt om fara defecte,am spus de nenumarate ori si sustin cu argumente ca sunt om al lui Dumnezeu,nevinovat si far-un strop de putere,dar in suflet am avere. Mi-am dus pasii pe carari nenumarate intr-o lume cu de toate,dar te cautam pe tine. Din picul meu de iubire astazi s-a facut mai mult si-or fi de azi inainte numai zile cu lumina. DIn putin am facut mult,mai invatat sa gandesc si-am gasit in El taria cum sa supravietuiesc. Si cand inima ta plange invata pe El sa-l asculti cand a Sa voce-ti spune ce are de spus,acolo in gandul tau,ia si-nvata sa-L asculti! Asta imi spuneai mereu si-am stiut inca de-atunci ca tu calea dreapta vrei sa-mi arati si eu azi imi hranesc sufletul si-nvat cum sa supravietuiesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu