Randuri rupte din suflet

duminică, 13 ianuarie 2013

Imaginatie (scris in 2011)

 Cand simti nevoia sa vorbesti si esti atat de singur nu-ti ramane altceva decat sa pui mana pe un pix si o foaie si sa scrii, aceasta scriere a rezultat in urma unui vis din 2011.



Cand vreau sa stiu ce-i iubirea trece un alt anotimp si parca cu fiecare zi ce se scurge nu mai suntem "noi".Poti sa-mi spui ce gust are amaraciunea? Oare sti tu ce gust amar mi-a lasat in suflet durerea? Sti cat de mult te-am iubit?Sau tu nici macar nu vrei sa stii,totul este trecut...Vreau sa retraiesc putinele clipe de fericire,un alt vis moare fara indeplinire...Glasurile noastre se auzeau din departare,astazi imi sunt straine. Ne-am pierdut pe drum candva,acele dati n-or sa mia vina...Nu-mi cere sa uit acele clipe mi-e imposibil. Pleci fara sa-mi spui adio!Vreau sa-mi spui ca nu te merit,insa nu poti s-o faci,inca ma iubesti dar ti-e frica,ti-e frica sa recunosti...orgoliul tau este prea mare,dar stiu ca si tu urasti uitarea si nu vrei sa uiti dar tu-mi dai impresia ca ai uitat demult...Asta poate e destinul,sa nu fim nicicand impreuna...cu fiecare zi  ce a trecut e tarziu pentru regrete. Mi-ai alungat din suflet orice urma de speranta.Am incercat sa te uit,sa alerg spre alte zari,dar am regasit urma pasilor tai in locul unde ne-am intalnit,oriunde te-as fi cautat nu te-as fi gasit...Inca te mai simt,dar orice urma de regret s-a risipit...De ce nu-i totul ca la inceput?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu