Randuri rupte din suflet

vineri, 11 ianuarie 2013

Prietenii spulberate

In noapte,in linistea asurzitoare incerc sa ma reculeg si-mi ascult sufletul ce plange in triste note muzicale, ca si cum cineva ar trece cu degetele peste corzile firave ale unei chitari. In plansete amari,printre lacrimi aud ganduri ce candva pareau uitate...le-am pastrat in suflet,n-am alungat nici macar o amintire...chiar daca unele sunt dureroase si sapa lasand urma adanci. Sunt doar suflete nevinovate intr-o lume plina de rautate,priviri ingrozite, negasind calea de mult pierduta printre vise uitate....Inteleg ca drumurile noastre s-au despartit,nu pentru o zi,nu pentru putin timp ci pentru o eternitate! Tot ce trebuia spus,tot ce am gandit la acel moment,toate cuvintele nerostite mi-au ramas lipite pe buze...n-or sa se faca auzite nicand...au ramas doar clipe de tacere,of prietenie amara....(pentru prietenii care m-au uitat sau au vrut sa ma uite,vreau sa stie ca eu nu i-am uitat!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu