Randuri rupte din suflet

vineri, 11 ianuarie 2013

Cred in arta sufletului meu!

Realizat de Mihalache Mihaela
Am pictat azi lumea mea,lumea mea plina de culoare. Am vrut sa-ti arat ce lume minunata ascunde un suflet pe care voi nu-l vreti nici macar sa-l vedeti.Nu sunt invizibila,dar sunt speciala. Poate ca acesta este motivul pentru care nu ma vad,sunt poate prea speciala pentru ei. Sufletele curate simt marea valoare  a culorii si o privesc cu alti ochi decat ceea ce pare. Nu...nu e un simplu tub de culoare,e o pata de mister,o bucata dintr-un mister al unui suflet ce iubeste arta si o traieste din plin. Totul prinde viata,trebuie doar sa crezi in puterile ei. Vroiam sa zbor,era dorinta mea. Vroiam sa descopar lumea zburatoarelor. Stiu ca n-am sa pot zbura niciodata!M-am lasat prada creatiei si am descoperit un taram minunat!Am simtit cu adevarat ca zbor atunci cand m-am indragostit! Mii de fluturi m-au purtat pana la nori si ma simteam ca un fulg in zbor ...Paleta cu resturi de culoare inca zace pe birou,dar nici macar cu gandul nu voi parasi vreodata pata mea de culoare,hrana pentru sufletul unui artist ce plange cand spala si acel rest de culoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu