Randuri rupte din suflet

vineri, 11 ianuarie 2013

Sacul cu vise al Mosului

Azi e sarbatoarea sfanta si se spune ca in fiecare noapte de Craciun dorintele se implinesc!Imi doresc sa plec plec la drum sa-l gasesc pe Mos Cracun! Pasesc cu pasi grabiti,nu am prea mult timp de pierdut si totusi e tarziu!Am ajuns in tara lui Mos Craciun. Am strabatut lumea-n lung si-n lat pentru a-l gasi. Un batranel simpatic,cu barba alba de trecerea timpului,vesnic tanar in inima lui iubitoare,ce imparte jucarii copiilor cuminti si indeplineste dorintele oamenilor!Obosita de calatoria lunga,Mosul m-a poftit in casa lui printre sacii cu jucarii ce asteptau sa fie dusi la copii din intreaga lume. Nu am putut sta mult. I-am cerut Mosului doar o noapte de poveste la gura sobei,in bratele puiului meu si daca ar putea sa opreasca timpul in loc in aceasta noapte,fiecare clipa sa inghete iar eu sa raman vesnic in bratele tale ca intr-o poveste fara sfarsit!Mosul darnic mi-a presarat pe gene din saculetul fermecat praf de stele si simt cum ma fura somnul si ma poarta pe-un nor calator acum in zbor pana la tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu