Randuri rupte din suflet

vineri, 11 ianuarie 2013

Doar ganduri

Oare cati oameni gandesc lucrurile pe care le gandesc eu?Cat de diferita sunt eu de restul oamenilor? De ce ma vad atat de diferita? Oare chiar nimeni nu vrea nici macar o secunda sa-mi asculte gandurile? Oare nimeni nu simte cum inima mea plange cu fiecare dezamagire? Nici nu mai astept cuvinte...am vazut ca nimeni nu mai vine,toti pleaca! Am descoperit ca imi doresc sa aflu mai mult decat pot sa aflu intr-o viata. Oricat de mult as vrea sa invat,nu voi reusi sa stiu totul niciodata! Nu vreau nici macar o clipa sa pierd fara a gandi. Cate frumuseti sunt ascunse de Tine in asta lume si cati nu pot vedea,pentru ca sunt orbiti de furie si rautate. Daca as putea alunga toate relele as faceo!dar sunt absolut neputincioasa. Sunt prea mica intr-o lume atat de mare! Mi-as dori macar  gandurile si dorinta mea sa ajunga la Tine Doamne, ca Tu esti singurul ce poate face dintr-o lume rea o lume buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu