Randuri rupte din suflet

vineri, 18 ianuarie 2013

Transformare

Stam pe nisipul brun-roscat si-n jur erau doar scoici...Am pus mana pe ea,uitandu-ma atent in luciul ei,chipul meu in ea reflecta o raritate. Degetele-mi erau lipite printr-o pielita,iar parul capatase un rosu aprins. Picioarele-mi disparuse ca printr-o minune iar in locul lor o coada imi crescuse. Da,eu sunt sirena marii,sub apa glasul  meu tu mi-l auzi ca in asta lume rece este de neinteles. M-am nascut precum Luceafarul din apa si unde ma voi intoarce,printre stanci si recifuri de corali,acolo este viata mea. In mine este acel ocean cu o insula pustie unde ma refugiez atunci cand sunt in agonie,pescarusi-mi canta iar valurile-mi soptesc prin freamatele lor si sufletul mi-l umplu de bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu