Randuri rupte din suflet

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Dor de tine,dor de noi

Arhiva personala 2012
Dorul se spune ca nu are margini...Mi-e atat de dor incat am venit in zbor visand...M-am oprit la fereastra casei tale...am ajuns tarziu si ai adormit asteptand...Era atat de frig,gerul imi inghetase mainile si n-am indraznit sa te ating,pana si buzele-mi erau reci.Nu am vrut sa te trezesc dar m-am asezat langa patul tau,in liniste, in genunchi rugandu-ma sa ai somnul lin...la fiecare raza de lumina a diminetii voi disparea,nu ma vei putea vedea dar ma vei simti!pentru ca eu voi fi ingerul tau pazitor,voi veni in fiecare noapte la capataiul tau...



Desi incerc sa nu arat in exterior urmele dorului, in interior a pus stapanire pe mine. Mi-e foarte dor de tine,Bogdy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu