Randuri rupte din suflet

duminică, 13 ianuarie 2013

Eul meu

Nu o data starea mea, a spiritului meu s-a asemanat cu cea a purului anotimp. Nu m-am intrebat niciodata si inca nu sunt curioasa sa aflu,in mintea mea sunt prea multe ganduri pe minut si mi-e imposibil sa le retin pe toate...Sunt prea visatoare m-am obisnuit cu aceste stari de spirit interioare ce trec de la bine la agonie,de la agonie la melancolie,de la melancolie la stari de fericire,dar zambesc. Sunt schimbatoare,dar in suflet mi-e vara,vantul nu a inceput sa-mi scuture frunzele din pomul vietii. Asa sunt eu...un om matur cu suflet de copil,ce ascunde o intreaga lume. Nu ma intrebati de ce ma consum pentru tot ce misca-n jurul meu,nici eu nu am gasit acest raspuns. Asa mi- e sufletul meu trist cand totul in jur imi pare adormit. Sunt precum cateii ce vor sa fie iubiti,mangaiati iar atunci cand nu sunt bagati in seama ochii lor spun ca sunt tristi. Asa sunt eu,un copil cu lipici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu