Randuri rupte din suflet

marți, 15 ianuarie 2013

Renastere

Ai inviat o parte din sufletul meu,doar cu simple cuvinte,cuvinte care aveau sa fie hrana sufletului meu singuratic si rapus de durere. Cand incetasem sa mai sper la o cale dreapta,cand soarele nu vroia sa-mi mai zambeasca,cand sufletul meu era innecat in lacrimi amare si frigul imi pustia sufletul ai aparut tu. M-ai facut sa reinviu,sa ma trezesc la viata precum natura dupa o iarna lunga si grea. Mi-ai readus zambetul pierdut. Mi-ai stins orice urma de amaraciune si mi-ai adus o raza de soare,o raza de speranta ce-mi incalzeste sufletul. Oricate cuvinte as rosti acum tot sunt putine pentru a-ti arata cat de mult insemni pentru mine. Inima mea bate si va continua sa bata pentru tine in fiecare clipa pana la capat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu