Randuri rupte din suflet

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Intr-un cuvant, eu...

Poate cu acest articol trebuia sa incep acum 2 saptamani cand m-am decis sa-mi scriu acest jurnal al viselor,al gandurilor,pentru ca aici se afla o frantura din sufletul meu pe care l-am deschis in fata voastra,ca un jurnal. Nu-mi place sa ma ascund dupa degete si-am spus de nenumarate ori,sunt asa cum sunt eu,cu bune si cu rele,accepta-ma asa cum sunt. Sa ma descriu as incerca,dar pentru a ma cunoaste iti va trebui timp si rabdare. Oricat de multe as spune eu acum nu va fi suficient,dar este destul pentru ati face propria opinie. Fiecare este liber sa aleaga,sa gandeasca,sa-si formuleze un punct de vedere...


M-am nascut intr-o iarna pustie,pe data de 12 februarie in anul 1993. Inca de cand am venit pe lume am fost si sunt o visatoare si-am sa mor tot visand.Gandurile mele uneori sunt paralele,oricat ar incerca sa se intersecteze nu se ajung niciodata. Am o lupta zilnica in interiorul meu cu propria-mi constiinta. In mine tot timpul s-a simtit o dorinta de schimbare,ceva nou. Uneori mi-e greu sa ma inteleg eu pe mine ..si atunci ce pretentie am eu la voi sa ma intelegeti? Imi place ideea de nou, de bunatate,sunt spirit amical,imi place sa ofer din bunatatea mea dar in schimb rar am primit dar nu ofer ca sa primesc,ofer sa ma simt implinita si-atat,dar uneori simti nevoia sa si primesti. Sunt moderna prin stilul meu,nu sunt cocheta si nici nu vreau sa fiu in pas cu moda,aleg sa fiu cat mai originala...sa fiu eu!Uneori simt dorinta de schimbare dar nu schimb nimic dupa cum bate vantul. Ca noi toti de altfel am si-un gram de "nebunie" asa cum este si firesc. Sunt fire melancolica ,visatoare si iubitoare. Sunt calda si deschisa si foarte lipicioasa.
Uneori ideile mele sunt avansate, sunt moderne,creative, neobisnuite sau ciudate cum spun unii,solutiile mele sunt radicale sau chiar imposibile,dorinta imensa de libertate si lupt impotriva limitelor ce restrang capacitatile creatoare ale omului,imi place sa fiu independenta. Sunt tipul omului liber atunci cand gandesc, gandesc cu mintea dar aleg cu inima.Ma simt cu un pas inaintea tuturor pentru ca sunt visatoare si traiesc cu un pas inaintea tuturor.Prietenia mea este puternica si ampla,dar care multi fug de ea,dar si cei care o primesc stiu sa se bucure de ea si ma apropii de cei care au nevoie de mine si le intind mana mea de ajutor. Imi place sa inteleg oamenii,sa-i ascult,imi place psihologia.Mereu am deschis orizonturi noi si-am facut din ziua de azi altceva decat ziua de maine. Sunt caracter original,prin pasiunile mele,prin cuvintele pe care le aleg cu grija chiar si prin felul meu de a combina lucrurile,de la imbracaminte pana la feluri de mancare. Vreau sa-mi transform lumea intr-o mare de bucurie si sa nu las gandul rau,ura si dusmania sa patrunda,pentru ca nu au lor in sufletul meu.Sunt mereu in cautarea adevarului si vanez cunoasterea larga pe toate planurile. Am o alta legatuta cu lumea si o vad cu alti ochi,prin glasul lui Dumnezeu si prin puterea mintii mele si talentul pe care il am. 
Ca si calitati? pot spune ca am atat calitati cat si defecte,este evident. Nu stiu daca eu insami am reusit sa mi le descopar pe toate dar cateva as putea enumera,restul cred ca este important sa le descopere cei din jurul meu. Originalitate, creativitate,universalitate,inventivitate,noutate, viitor, trecut, graba, viteza, ritm, observare,gandire, timp, modernism,simpatie,simtul umorului,glumet,captiv intre trecut si viitor,prietenie, iubitoare,lipicioasa,dedicare intru totul, ambitie,curaj, visator,socializare,colaborare, cooperare,muncitoare,gospodina,bucurie,veselie dar si melancolie si agonie,visator,dorinta de schimbare ,rabdator,  etc.....
Defecte? Ma supar uneori si pun la suflet toate rautatile si ma consum pentru tot ce misca in jurul meu. Uneori ma grabesc cand i-au decizii la nervi apoi poate regret alegerile pe care le fac.Imi schimb starea uneori de la rau la bine si de la bine la rau. Nu prea imi cunosc asa de bine defectele,insa daca voi le remarcati trageti-ma de maneca,nu ma voi supara.
Ma caracterizeaza verbul a cunoaste,a sti, a putea. Nu imi place rutina zilnica uneori facandu-ma sa ma plictisesc repede de mediul in care ma aflu atunci cand nu am o ocupatie. Incerc sa ma folosesc de aspiratia creatoare si uneori celor din jur le e greu sa ma opreasca atunci cand am in minte ceva nu las pana nu le duc la capat. Am mintea ascutita,gandire originala uneori dar alte ori cand insa-mi cad in acea oboseala sunt moale si gandesc mult mai lent decat de obicei.Uneori nu fac nimic saptamani intregi si zac in aceeasi rutina iar alte ori lucrez zi si noapte si fara de odihna. Cand sunt emotionala si visatoare alte ori pot fi rece si distanta cu cei din jurul meu si ma retrag intr-o cochilie de melc, dar cel mai important lucru niciodata nu joc teatru!Pur si simplu asa sunt eu!
Pretuiesc sentimentul de iubire,si il pun pe primul loc, la fel si dragostea fata de familie si de tot ce ma face sa fiu eu. Sunt o fire sentimentala si-mi place sa surprind in mod placut de fiecare data sa-i fac pe cei dragi mie sa se simta bine in compania mea de fiecare data. Uneori poate ca vorbesc mult cand ar trebui sa tac si poate sunt plictisitoare ,dar cand tin cu adevarat la cineva ii simt aproape fiecare miscare. De cand ma stiu am incercat sa adun langa mine d\oameni maturi,care au stiu sa ma perceapa asa cum sunt eu si fara a incerca sa ma schimbe.  Cand nu fac ceva nou parca ma sufoc si nu mai am aer. Cam asta sunt eu in cateva cuvinte,de spus despre mine sunt inca foarte multe,dar va las pe voi sa ma cunoasteti asa cum sunt eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu