Randuri rupte din suflet

duminică, 13 ianuarie 2013

Urme de creion (12.07.2011)

In mintea mea e o ceata ce-mi acopera gandurile,o ceata ce-mi da o stare de confuzie,sau doar asta las sa para...Nu e confuzie,e doar dorinta mea de evadare a gandurilor. Azi am strigat dupa tine,vroiam doar sa te aduc inapoi,dar tu nici macar nu te-ai uitat in urma ta...in spatele tau eram eu,in cautarea pasilor tai...Te-am strigat dar nu m-ai auzit,vocea mea era stinsa de durere. Am plecat doar in cautarea iubirii ce mi-ai rapit odata cu hotararea ta de a ma parasi. In sertar langa patul meu am gasit un album uitat de mult,unde era poza mea. Se vedea zambetul si fericirea din inima mea...Mi-ai alungat zambetul, pare a fi sters cu o guma lasand sa se vada doar urmele de creion. Te rog vino inapoi! Creionul meu a ramas la tine,doar tu esti cel care-mi poate desena zambetul inapoi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu