Randuri rupte din suflet

vineri, 11 ianuarie 2013

Vis

Azi credeam ca tot ce a fost s-a spulberat in adierea vantului de primavara...Priveam amagita spre poteca dinspre gradina....e din nou primavara.Zambeam si vroiam sa cred ca in acest anotimp ma regasesc dupa o iarna grea si lunga. E o pace ce renaste dupa atata timp de tacere natura prinde glas, totul se trezeste iar la viata.Nu mai e nevoie de cuvinte. Mi-e frica,poate din ce in ce mai frica cu fiecare clipa ce trece pe langa mine...fiecare clipa imi rapeste un gram din fericire. Nu mai cred in soapte sunt doar vise efemere uitate undeva in zare,departe de visele noastre.Inchid ochii.Vreau sa te simt din nou in brate,e doar alinare!Tresar crezand ca te-am gasit..dezchizand ochii insa traiesc din nou o dezamagire,e doar vantul printre ramurile copacilor ce le face sa danseze. Trezeste-ma la realitate!Spune-mi ca n-a fost doar un vis! Spune-mi ca te am cu adevarat in brate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu