Randuri rupte din suflet

sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Cantec

Sunetele dulci ale viorii m-au facut inca odata stapan pe sentimente.Am pasit  cu un pas inainte spre  fericire. Vise melancolice s-au trezit din adancul meu...Am lacrimi in privire,lacrimi de emotie ce mi-a cuprins intreg sufletul.E un sentiment pe care nu l-am mai simtit. Pana si mana e tremuratoare si ma incetineste din a scrie rand pe rand fiecare vers descusut din adancul meu si cusut parca pe o foaie de hartie... Mi-as dori sa te scot din visele mele,macar daca pozele ar putea vorbi,ar fi mai usor,dar tot mi-e dor sa te simt,sa-ti vad  adancul ochilor tai, unde am gasit adevarata lume pe care o caut...Nu ma lasa sa plec, nici nu-mi pot vedea drumul vietii fara tine si e totul atat de trist...Azi voi inchide din nou ochii sperand ca in zori te voi gasi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu