Randuri rupte din suflet

duminică, 13 ianuarie 2013

Ruga fierbinte

Nu a fost noapte in care sa nu ma rog...nu am lasat nici macar o secunda fara sa ma gandesc pentru ce  am plecat la drum. Cu fiecare pas ma simteam mai aproape de tine...Doamne,Tu care ma iubesti atat de mult,lasa-ma sa-l iubesc!Este singurul lucru pe care ti-L cer acum.Tu sti ce este ascuns in sufletul meu,izvorul iubirii mele este viu!Tu m-ai facut ceea ce sunt azi,Tu ai grija de tot,lasa-ma sa-l iubesc! Da-mi sufletul lui in mainile mele,da-mi un strop din iubirea lui inimii mele...promit sa am grija de el. Promit sa fiu alaturi de el in orice moment al vietii.Promit sa fiu eu totul.Promit sa fiu o parte din aerul pe care il respira,ce-l trezeste dimineata in zori,promit sa fiu oceanul care-i inghite fiecare lacrima de dorul meu ce se vor pierde in adancul lui,promit sa fiu comoara in care  sa-ti ascunzi bine clipele de fericire,promit sa fiu  eu jurnalul deschis al sentimentelor pure,promit sa-i fiu insotitor si calator de drum...Promit sa-i ascult fiecare bataie a inimii pana-n ultimul minut al vietii mele care pare nesfarsita. Da-mi Doamne putere sa fiu langa el in fiecare dimineata sa-l pot trezi zambind si vesel...Adorm visand si ma trezesc cu tine in gand! Da-ne aripi sa zburam si nu ne trezi din vis...Prinde-te de mana mea si nu-mi da drumul,nu te voi primi in lumea mea aici pe pamant ci vom zbura in lumea noastra unde va fi doar bunatate,iubire,fericire si sinceritate ce vor forma adevarate porti. Lasa-ma sa te privesc in ochi cuprinzandu-ti fata-n palmele mele,lasa-ma sa te imbratisez sa-ti pot arata cat de mult insemni tu pentru mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu