Randuri rupte din suflet

vineri, 11 ianuarie 2013

Ganduri mistice



Nici nu stiu de unde sa incep,nici nu stiu cum sa astern pe foaie aceste ganduri si intamplari care m-au facut sa traiesc cel mai frumos si fericit moment din viata. Unicul moment este acela cand simti cum sufletul ti-e invadat de fluturasi, ce te fac sa zbori parca din ce in ce mai sus,tot mai sus! Am fost cuprinsa de un val al fericirii care m-a ajutat sa ating norii pufosi. Astazi soarele mi-a zambit si dupa ani de cautari am gasit ceea ce cautam. Nici nu indrazneam sa cer,dar Dumnezeu mi-a dat ceea ce este al meu!

      In asta lume nu am intalnit si nu voi intalni un om ca tine! In fiecare zi am descoperit cate o comoara. Sufletul tau insasi e o comoara unde se ascunde bunatate,credinta,iubire,cele mai frumoase sentimente scaldate in raze de soare.

       Inca nu te-am imbratisat cu adevarat,nu te-am simtit la pieptul meu,dar noaptea mi te-a adus mereu in visul meu. Mi-a impacat sufletul pana in zori cand mereu m-a lasat singura,trezindu-ma dimineata si vad ca tu nu mai esti. N-am inteles si n-am sa inteleg de ce nu pot tine visul in palma mea, te-as scoate din cele mai frumoase vise si-as face o realitate,dar nu pot sa- l prind in palma mea fiindca se risipeste cu prima raza de soare si deschizand ochii se risipeste ramanand conturat in minte-mi.

       Oricate cuvinte as insira aici,tot sunt putine si mi-e greu sa le dau contur,pentru ca ele nu intotdeauna exprima emotie,doar sufletul meu se scalda printre randuri si m-ajuta sa spun ce am pe suflet.

       Desi ti-am spus-o si poate ca uneori ma repet,o spun din nou, eu chiar te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu