Randuri rupte din suflet

vineri, 11 ianuarie 2013

Ratacire nocturna...

Aici sunt putinele ganduri ce mi-au umplut mintea si sufletul pe cararea cunoasterii timp de aproape 20 de ani...Au fost clipe fericite,au fost sentimente,tristete apasatoare ce mi-au ingreunat sufletul dandu-mi uneori senzatia ca as fi trait doua vieti, clipe cand am simtit ca steaua mea se stinge insa speranta mea de a fi gasita si de a ma ridica inca nu murise.
In fond asta este viata...un carusel ce se roteste continuu pana cand brusc se opreste. M-am simtit un actor pe promia-mi scena,jucandu-mi rolul in asta viata si pe care inca il joc,dar din clipa in clipa astept finalul piesei si se va trage cortina pentru a incheia un minunat spectacol.
Aici,am relatat calatoria pasilor mei prin timp si-am cules petala cu petala pe care le-am asezat in aceste randuri formand frumosul meu buchet,pe care-l port cu mine in suflet.
Am decis ca tu esti persoana cu care vreau sa plantez acesti minunati trandafiri sa rasara o gradina. Tu esti calea fericirii infinite!Acum incep sa scriu impreuna cu tine povestea fericirii eterne!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu